Doorgaan naar hoofdcontent

Lotus Blossom

Goedemiddag!

Aan het begin van deze week laat ik jullie een kaart en label zien, die ik met de Lotus Blossom set van SU gestempeld heb. Een paar kleuren kiezen, stappen stempelen en... daar heb je de bloem! Ik hou wel van dat 2 of 3-staps stempelen!






Mijn eerste probeersel was een label. Ideaal oefenmateriaal :).




Deze kaart leek in eerste instantie te mislukken door mijn kleurkeuze. Maar ik ben toch door gegaan. In de bak kon altijd nog. Viel dat ff mee... héél ander resultaat dan ik gedacht had, maar tóch naar m'n zin!

Hoe doen jullie dat? Nog even verder bijten in een (gewijzigd) project, of huplakee in de prullenbak?


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Super mooi, vooral de eerste doordat die kleuren mij aanspreken. Ik gooi nauwelijks iets in de prullenbak, eigenlijk vooral doordat ik alles pas vastplak als het naar mijn zin is. Ik probeer door het wijzigen van mijn plan anders alsnog iets naar mijn zin te maken. Zelfs een verpeste stempelafdruk gooi in niet in de prullenbak, die beland dan in mijn restjesbak zodat ik de overige delen of de achterkant alsnog ergens voor kan gebruiken. Ben 'n zuunige scrapper. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al ben ik niet altijd tevreden, in de prullenbak verdwijnt er zelden iets. Zelfs het kleinste restje cardstock bewaar ik. Niet altijd even handig en dat moet ik dan ook leren (-; Soms is weggooien beter dan bewaren.

    Ik vind deze stempel een heel mooi resultaat geven. Qua vormgeving vind ik beide creaties mooi. Wat kleur betreft, kies ik voor de tag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar! In het begin bewaarde ik ongeveer elk stukje dat overbleef, maar daar ben ik van af gestapt. De restjesbak puilde uit, omdat het vaak net niet de maat is die je zoekt. Dus alles een keer grondig uitgezocht, en nu bewaar ik selectiever ;).

      Verwijderen
  4. Ik vind het juist heel mooi, die kleurkeus op de tweede, warm! Maar de tag is ook bij mij favoriet, prachtig!
    Vroeger bewaarde ik alles, nu alleen nog bruikbare stukjes. En dan zelfs ... maar soms is het dan toch nog handig. Eigenlijk zou ik ze op kleur moeten sorteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind beide werkstukken erg mooi! Ik ga meestal door tot ik het goed vind en gooi zelden iets weg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn mooie werkjes. Ik vind het al heel knap als mensen zo kunnen stempel.
    Ik bewaar alleen grote stukken, maar van speciale paper pads bewaar ik toch wel veel. Kan misschien net nog een klein hartje of bloemetje uit. Succes met je volgende stempel projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jhee wat een mooie stempel is dit. De tag en kaart zijn prachtig!! Ik probeer meestal nog de kaart te fixen als ik een fout maak maar als ik echt niet tevreden ben met het resultaat dan gaat hij de papierbak in. Mijn papierrestjes bewaar ik op kleur in mapjes in een la. Maar alleen de hele mooie papiertjes en een bruikbaar formaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten