Doorgaan naar hoofdcontent

Celebrate...

Een tijdje terug heeft Caro ons via Facebook aan het werk gezet om te sollen. Huh? SOL = Stamp OnLine. Zij gaf instructies, en wij moesten deze opvolgen. Erg leuk om eens op deze manier te werken!




Het werd... een kado envelop! En ik gebruikte (ja, echt waar)... GOUD!






Ik heb een SAB set van Stampin' Up gebruikt: Big Day. Het papier (Gold Soiree) is ook van SU. Pailletten komen bij Oma Dee vandaan. Stempels zijn afgedrukt met embossingpoeder, en hebben wat kleur gekregen door een blenderpen en wat inkt.

We zijn de hobbykamer aan het verbouwen, en ik heb bedacht dat ik elke doos en elk laatje helemaal wil uitzoeken voor het op zijn plek komt te staan. Dus... ben nog wel even zoet! Er staat een grote stapel klaar om naar de stort te brengen, de container heeft ook al het nodige te verstouwen gekregen, en verder zijn er nog wat stapels om weg te geven. Vervroegde voorjaarsschoonmaak ofzo?
Even doorperen, en dan kunnen we als het goed is onze tijd en energie weer aan knutselen gaan besteden!!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Heel mooi je enveloppe! En succes met je hobbykamer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie enveloppe is dit geworden, en het gebruik van goud is heel subtiel.Succes met opruimen en met de verbouwing, een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf mapje is het geworden. Ik vind dat goud wel hip op deze manier!! Heerlijk joh, je hobbykamer opruimen. Je komt vast veel leuke oude spulletjes tegen.. en dadelijk een nieuwe kamer, dat geeft vast inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten