Doorgaan naar hoofdcontent

Mini album

Goedemorgen allemaal!

Valentijnsdag... hebben jullie er iets mee? Ik niet echt, een spontane actie is meer mijn ding ;). Maar... het album dat ik gemaakt heb is wel weer leuk om vandaag te showen. Scrapamoment verkoopt pakketten om albums, doosjes, etc. te maken. Daar komen ook de materialen van dit album vandaan.




Het is een papierlijn van Authentique. De pagina's zijn enveloppen, waarin tags zitten. Omdat het nogal roze is, en er ook veel hartjes in voor komen, heb ik er foto's in geplakt van ons 5 jarig huwelijk. Zet je schrap... een hoop foto's!
















Het was gewoon lekker snijden, plakken en doorgaan... :). Een leuke manier om je foto's zo te verwerken en nog eens terug te kijken. Want op de computer doe je dat eigenlijk niet meer zo gauw...


Fijn weekend!

Maartje

Reacties

  1. Geweldig Maartje! Wat een mooie foto's en wat is het eindresultaat prachtig. Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi album! Het papier is geweldig, heel leuk gedaan. Ik doe niets aan Valentijn eerlijk gezegd, wij pakken lekker uit als we zoveel jaar samen zijn in maart. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi album, echt een mooie manier om terug te kijken op 5 jaar liefde. Ja wij doen er altijd wat aan, iedere gelegenheid is goed voor een feestje. Maar we doen geen grote cadeaux, meestal een knusteltje, een uitje... dat zit er dit jaar niet in helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel mooi album! Heel knap hoe je alles precies bij elkaar past en elke pagina is leuk. Iets moois om te bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwijmel.... love is the real glue :-)
    en je hebt helemaal gelijk, een album is heerlijk om te bladeren, laatst stond ik met zes mensen over een monitor, gezellig maar kijkt en een stuk lastiger en vrij onhandig meenemen.
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en waardevol albumpje! Mooi papier, de zwart wit foto's staan daar erg goed bij. Leuk zijn die cirkels als een soort passe-partout!
    En nee hoor, ook hier niks aan Valentijn, alleen Emmy kreeg een kaartje van oma ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Omdat ik net een nieuwe job heb en o.a. lekkere chocolaatjes verkoop, kon ik het dit jaar niet laten wat voor Valentijn mee te nemen voor m'n lieve mannen, maar normaal gesproken doen wij hier niets aan.
    Je boekje is mooi, prachtige foto's en mooi verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig album om de herrinneringen in vast te leggen! Mooi papier en het ziet er heel verzorgd uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi foto albumpje, ook het papier is wel mijn ding. En aan valentijn daar doen we niet aan hoor. Is Henk veel te nuchter voor.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi. Kleuren gebruik is prachtig. Een boekje om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen