Doorgaan naar hoofdcontent

Beschuit met muisjes...

... dat smaakt altijd wel hè?! Maar het hoort toch wel echt bij baby's. Omdat er hier nogal wat geboren worden en op komst zijn, heb ik afgelopen weekend wat kaartjes op voorraad gemaakt!




Nieuwe hartjes snijmallen, ben er helemaal happy mee :). De stempels heb ik van een vriendin geleend.




De hartjes die over bleven ook maar gelijk verwerkt...




Bij deze kaart heb ik lekker gestempeld en van alles gecombineerd.
Het lijkt me duidelijk.... de laatste tijd zijn er vooral jongens op de wereld gezet! ;)


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wat heb je drie PRACHTIGE kaartjes gemaakt Maartje.....schitterend met hele mooie kleurtjes!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie, prachtig gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezige kaartjes (vooral die met de handjes!). Jij bent weer helemaal klaar voor de 'babyboom'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sprachtige serie kaarten. Vooral de eerste met het doorkijkje steelt mijn hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slim om een serie te maken als je veel geboortes in je omgeving hebt :) Ze zijn superleuk geworden, zeker die met de schattige vogeltjes! Hoewel de andere twee net zo leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes.Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten