Doorgaan naar hoofdcontent

Liftchallenge #85

Hoihoi!

Wat is het genieten: rustige dagen, prachtig weer... Lekker buiten in de zon, het geluid van stromend water, vogels en bloemen... mmm! Ik heb een heleboel dingen op mijn to-do-lijstje staan, maar moet mezelf echt naar binnen trekken om aan de slag te gaan :o.




Bij de Liftchallenge is het dit keer de bedoeling om een kaart van Nadine te liften. Erg leuk! Ik heb het papier van Creative with Chalk (SL) gepakt, en er rolde een serie uit mijn handen!




De liftkaart... 

Happy day, als de langverwachte sleutel overhandigt wordt. Rara, voor wie zou deze zijn? ;)


Deze is voor vrienden die 1 jaar getrouwd zijn...




En een dankjewel kaart...

Ik hou wel van dit papier. Stoer en lief in 1 :).
Bedankt voor het langskomen!


Maartje

Reacties

  1. Wat een gave kaarten!! Die voor de Liftchallenge vind ik top, mooi papier heb je ervoor gekozen, heel apart! Zal ze leuk vinden de dag daar is! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knappe kaarten !!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je PRACHTIGE kaartjes gemaakt Maartje....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk hele gave kaarten Maartje!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi papier, wat een gave serie, en een heel mooie lift! Dank j w el voor het meedoen Maartje!
    O, en wij genieten ook zo van het weer, buiten, zon heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele serie nog wel, dat krijg je ervan als je mijn kaart lift haha. Mooi gedaan Maartje! En ik ben heeeel benieuwd bij wie die kaart straks in de bievenbus rolt :) Geniet nog maar lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige serie Maartje!! Erg mooi papier, en het bedank kaartje vind ik echt helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie heb je weer gemaakt en een hele leuke toepasselijke lift

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat dank je wel kaartje is echt heel gaaf!! Zo gaaf, die bloemetjes. De andere kaarten zijn overigens ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen