Doorgaan naar hoofdcontent

You are...

Goedemorgen!

Soms wil je 'zomaar' even een kaartje sturen. Een knipoog, om te laten weten dat je aan iemand denkt. Met die reden heb ik de volgende kaart gemaakt.




De meeste materialen zijn van SU. Aan de binnenkant van de kaart zit het dsp 'Irresistibly Yours', dit kan je zelf kleuren. Het vellum verzacht het doorkijkje. Je ziet het beter op de detailfoto.




En hoe leuk om dan ook nog even met de restjes aan de slag te gaan.... Een labeltje...




Deze achtergrond heb ik gemaakt door het papier waaruit ik een vlinder geponst had, op de cirkel te leggen en te sponsen. Heel easy, niks geen stencils ofzo nodig.


Fijne dag!

Maartje

Reacties

  1. wat een prachtig kaartje....en ook de binnenkant super afgewerkt!
    Ook de label is heel erg leuk.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het achtergrondpapier vind ik geweldig! Heb ik van Marit mogen ontvangen (een half vel van elk design. Het is bijna té mooi om te gebruiken. Ik bewaar het dus nog even voor een heel speciaal moment.

    Jouw kaart en label vind ik mooi geworden. De vlinder is prachtig! Échte post te ontvangen, wie houdt daar niet van (-:
    Degene aan wie jij denkt, zal hier zeker blij mee zijn
    Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Dat vellum maakt het speciaal. Slim gebruik gemaakt van de restjes, zo heb je meteen weer iets leuks voor aan een cadeautje of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, subtiele kleurencombinatie zeg! En het gebruik van vellum er bij is ook super. En wat fijn, zo een creatief brein. ;-) Mooie oplossing zo met het sponsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, in heel mooie kleuren!!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maartje,
    Ik ben via-via op je blog terecht gekomen en heb even heerlijk rondgekeken.
    Wat veel moois, ik ben gelijk je volger geworden!
    De kaart hierboven vind ik ontzettend gaaf! Ben er helemaal weg van, hij zo prachtig van kleur.
    Knap gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan! Het papier achter het vellum is erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi effect met dat vellum. Ik blijf dat materiaal super vinden. Erg mooie kaart geworden, en het labeltje is ook schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen