Doorgaan naar hoofdcontent

Kaarten met cirkels - 2

Het vervolg van de kaartenworkshop...




Deze heb ik tijdens de workshop gemaakt. Het was de lastigste van de 3! Ik wilde het niet te druk maken. Welk papier combineer je dan? Dat heb ik opgelost door effen cardstock toe te voegen.




Thuis zijn we gewoon verder gegaan, en kwam deze kaart tevoorschijn! De restjes van workshops stapelen zó snel op, dus dacht ik: huplakee, gelijk verder gaan en op maken die handel! Er zijn er nog een paar in de maak, en dan kan ik even geen cirkels meer zien ;). Het leuke is dat ronde tekststempels weer gebruikt worden!

En uhm, weten jullie dat Bovenkarspel 2 favoriete zaken heeft? Nr. 1 is Bij Oma Dee, maar nr. 2 is de mini snackbar, daar vlakbij. Na aankomst hebben we daar eerst een patatje gegeten. En toen we weggingen, vonden we dat we er nog maar even langs moesten :). We hadden tenslotte weer een hele reis voor de boeg ;).

Benieuwd wat Alexander gemaakt heeft? Neem dan een kijkje op zijn blog!


Tot gauw!
Maartje

Reacties

  1. Leuk! Ik zie Nadine's stijl erin, maar toch ook weer iets van jou!! Grappig hoe iedereen toch altijd een eigen draai geeft aan kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha én een gezellige workshop gevolgd, én 3 kilo zwaarder naar huis. En dan te bedenken dat wij voor het lekkerste papatje van Nederland helemaal naar Winkel rijden ;-)) Je kaartjes zijn trouwens ook weer gaaf, net als de vorige met die ronde dingen erop, cirkels heten die geloof ik hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze geworden erge leuke combi van papiertjes! En bedankt voor de patat-tip komt vast nog eens van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten, Maartje, ze zijn prachtig met de kleuren combinatie's, de kaarten Alexander zijn ook mooi, jammer dat de workshop al volwas, anders was ik ook gekomen, ik doe "zelden"een workshop, hahaha
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha! Nog een keer naar de patatzaak, goed bezig! Het is inderdaad erg lekker daar. Goed om te horen dat je thuis ook nog lekker aan de slag bent gegaan met de workshoppapiertjes. Ziet er verzorgd en leuk uit bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes heb je gemaakt! De papierkeus voor de eerste is gaaf en slim om er neutraal cardstock voor te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, lekkure pattatekes hebben ze daar he?!
    Was weer leuk he de workshop. Leuk al je kaarten, maar ik had een deel al "live" gezien ;-)
    Fijne Pinkster!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was dus een gezellig dagje met lekker eten. Handig om te weten als Miranda en ik ook nog eens een workshop bij Oma Dee gaan volgen. Vooral de kaart met het doorkijkje vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen