Doorgaan naar hoofdcontent

Moederdag

Moederdag is alweer achter de rug! Op jullie blogs zag ik al allerlei creaties voorbij komen. Leuk om te zien!
Wij hebben dit jaar moederdag via de post gevierd ;).



Voor mijn moeder een familiegrapje, vandaar de letters op de voorkant :). Er zitten een paar gezichtsmaskers in. Het papier is van Gossamer Blue, en verder heb ik m'n onmisbare tag topper punch gebruikt! Miranda heeft een leuke moederdagchallenge lopen op haar blog, Bij Oma Dee. Leuk om hieraan mee te doen!




En voor Alexander z'n moeder een kaart, met een los kadootje erbij. Hierbij heb ik hetzelfde patroon als bij deze kaart gebruikt. Papier en stempels zijn van SU.


Tot ziens weer!

Maartje

Reacties

  1. Allebei schitterend gemaakt Maartje!
    Daar zijn ze vast en zeker ontzettend blij mee geweest.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet Maartje! Mooie creaties heb je gemaakt. De eerste spreekt me het meeste aan. Leuk met de tag topper! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi allebei !!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer 2 mooie creaties gemaakt. Het doosje voor je moeder vind ik zelf wel het mooist die kleuren spreken mij meer aan.
    Ze waren er zeker wel blij mee.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, jammer dat ik vandaag ben vergeten het familiegrapje te achterhalen ...
    Wel een heel leuk model zo hoog en smal!
    Gezellig om jullie vandaag weer te hebben gezien. Jammer genoeg was er weinig tijd om te praten. Maar dat heb je met een drukke workshop. Knap dat je alle drie de kaarten hebt kunnen maken!
    Ik hoop jullie nog vaker te ontmoeten Bij Oma Dee, in ieder geval leuk dat je meedoet aan de Moederdag challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes en een mooi blog. Ik ga vaker komen kijken . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee heel geslaagde moederdag kaartjes!!
    Ik ben eigenlijk stiekem wel nieuwsgierig naar het familiegrapje haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen