Doorgaan naar hoofdcontent

Alles heeft zijn tijd nodig...

Deze tekst vond ik zo leuk passen... zowel bij iemand die het taai heeft als bij de naaimachine! Ik heb vanavond heerlijk gespeeld met het blokje Sew Lovely van Carta Bella. De schets van CAS on Sunday heb ik daarbij als uitgangspunt genomen.

Mijn kaart...



Het is een heerlijke mengelmoes van Carta Bella, Boekenvoordeel, MD, SU en Inkerbell Stamps geworden!

En dit is de schets...



Ik zou zeggen: leef je ook uit met deze schets! ;)
Fijn weekend verder!

Maartje

Reacties

  1. Wat een heerlijk kaartje en rake tekst. Een leuk idee CAS op zondag, werken vanaf een schets is altijd inspirerend en toch je eigen creatieve draai.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Maartje en gave kleuren heb je gebruikt!
    Alles knalt van de kaart, helemaal super.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, wat een mooie kleurtjes. Top kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart Maartje ;o)
    Leuk dat je mee doet bij CAS on Sunday ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, too cute! Thanks for joining us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen