Doorgaan naar hoofdcontent

Korte metten met... restjes! - 1

Ik vond het hoog tijd worden om eens wat restjes op te maken (lees: reden om ruimte te maken voor nieuw papier).
Als eerste heb ik de papiertjes uit het blokje Shine gepakt. We hebben het gebruikt voor mannenkaarten, maar nu wilde ik er ook wat vrouwenkaarten voor maken. Want de kaartendoos roept gewoon om een nieuwe voorraad. Hoezo veel verjaardagen in juni en juli?



Dat bloemetjespapier vraagt toch gewoon om een vrouwenkaart? Scribbles snijmallen van MFT, uit zilverfolie gestanst.


  


Bloemen stansen, naaien... zo sjezen de papiertjes er wel doorheen!



Maar ik kon het niet laten en heb toch ook nog een jongensvariant gemaakt ;).


Fijn weekend!

Maartje

Reacties

  1. Wat een mooie kaartjes !!
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes, Maartje, de voorraad is weer lekker een beetje aangevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar dat je met creativiteit van hetzelfde papier zowel vrouwen- als mannenkaarten kunt maken. Heel mooi!
    De eerste is mijn favoriet, vanwege de touch of silver (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk als je van een blokje zowel mannen als vrouwen kaarten kunt maken. Ik vind ze allemaal mooi! En heel leuk als je zoiets kunt maken van restjes. Je tweede kaart doet mij ook denken aan de stijl van Vera (creavera.blogspot.nl), ken je haar blog? Ik vind die stijl kaarten zo mooi en het stikrandje is een hele mooie toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, Vera woont vlakbij! Ik vind het heerlijk om af en toe een uitstapje te maken naar een andere stijl. Hij is niet bewust zo gemaakt, maar nu je dat zo zegt komt hij inderdaad wel in de buurt!

      Verwijderen
  5. Wat heb je GAVE kaartjes gemaakt Maartje....vooral de laatste vind ik SUPER!
    Die moet ik onthouden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, ik ben van de week ook met dit papier aan de slag gegaan. Het is zo'n leuk blokje. Die bloemen zijn mooi he? Je hebt een leuke serie gemaakt! Wat is het toch fijn om restjes op te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Let ik even niet op en mis gelijk wat kaartjes. Even alles bekijken en genieten van jou mooie kaartjes. Deze zijn ook weer plaatjes....enne een handige oplossing om de restjes op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen