Doorgaan naar hoofdcontent

Kraamkadootje

Hoihoi!

Een vriendin is pas bevallen van een dochter, en ik vond het leuk om naast een gewoon kado ook nog een persoonlijk kadootje te geven.





Dit glazen potje vond ik bij de Action. Met behulp van de Silhouette heb ik de naam en geboortedatum uit vinyl gesneden, en opgeplakt. Roze strikje erbij, hartje eraan, en klaar!
Er kan een waxinelichtje in, maar je kunt er ook haarspeldjes of andere dingen in bewaren. Ze was er erg blij mee, dat maakt het extra leuk!

En... wat gaan jullie vandaag doen? Werken, van de zon genieten of juist naar je hobbykamer vluchten? Ik ga eerst even fietsen en boodschappen doen, en dan duik ik heerlijk in onze hobbykamer! Er borrelt van alles!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wat is dit GAAF....heel erg leuk gedaan Maartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, zo een gepersonaliseerd potje! Ik heb dit potje ook in de wacht staan tot het juiste moment. Ik ben druk in de weer met wasjes, maar ook lekker freubelen. Ik ontvlucht het warme weer en blijf binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ' n kleine attentie is altijd veel waard. Wat ik doe vandaag ? In de ochtend ben ik met de kids gaan zwemmen , in de middag was het te warm buiten en hebben de kids gespeeld en ik wat geknutseld , na het avondeten nog een ommetje met de jongens en ze dan naar bed brengen , misschien vanavond nog een kaartje afmaken ... liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk persoonlijk kado Maartje, dat is altijd leuk om te geven en te krijgen.
    Wat ik maandag gedaan heb, eerst allerlei karweitjes en s,middags heerlijk buiten geknutseld. Bij ons heb je altijd de zeewind en is het nooit zo heel warm, of ik vind het wel prettig😉😉
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen