Doorgaan naar hoofdcontent

Serie verjaardagskaartjes

Goedemorgen!


Vandaag een serie verjaardagskaartjes! Ik heb ze al een tijd geleden gemaakt, maar 't was er nog niet van gekomen om ze op mijn blog te zetten.




Alle materialen zijn van SU. De stempelsets Age Awareness en Big Day, thinlits Hello You en het papierblokje Moonlight.


Inspiratie komt hier vandaan...






De kaartjes zijn scraplings (7x14,8 cm), deze hou je over als je een vierkante kaart uit een A4tje snijdt. Leuke maat om mee te werken!


Inspiratie komt hier vandaan...


En als laatste nog een kado envelop! Altijd leuk en handig om een bon of geld in te geven.



Fijne dag!

Maartje

Reacties

  1. Superleuke maartjekaartjes :-)
    Mooie kleurtjes en leuke teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi , ik hou van de kleuren . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! De cadeau-envelop is leuk én handig. Mijn favorietje is met de banners (verrassing? ;-) ), gaaf met de nietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een leuk maatje voor kaarten, weer eens iets anders! Mooie serie heb je ervan gemaakt. De hello-die is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf Maartje!
    Lekker stoer.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige serie heb je gemaakt. Wat een gezellige kleuren, springen er lekker uit. Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke collectie !!! niet mijn favoriete kleuren maar moet mijn mening toch maar eens herzien ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke serie kaartjes!
    Alles past zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten