Doorgaan naar hoofdcontent

50 jaar getrouwd

Maandag waren mijn schoonouders 50 jaar getrouwd! Een mijlpaal, die niet zo vaak wordt bereikt. Ik heb het volgende kaartje voor ze gemaakt:






Het idee voor de laagjes op elkaar komt hier vandaan. Het papier is helemaal in huwelijkssfeer, 't is en blokje van Simple Stories: The story of us! Het heeft niet veel toevoeging nodig: een stikrandje, wat zilverdraad en glitterpapier... Op het laatste hart staan hun initialen.




Juist door het papier heb ik ervoor gekozen om goud èn zilver accenten te gebruiken. Iets wat ik normaal gesproken nooit zou doen, maar wat je door de verschillende laagjes nu wel kunt uitvoeren.

De foto's zijn een beetje donker. Het weer was niet zo geweldig, toen dit kaartje op de post moest... helaas!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Leuk idee zo met die hartjes . Ik denk dat ze daar erg blij mee waren ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi model van de kaart en leuk ook dat je laagjes hebt gebruikt. De combinatie zilver en goud is zeker geschikt voor de gelegenheid! En heel mooi dat er nog mensen zijn die 50 jaar getrouwd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hart, leuk dat het in twee delen weggeklapt kan worden en dat er dan initialen en de cijfers staan. Het zilverdraad en de opbouw van het hart zijn mooi en stijlvol! Waren ze vast blij mee, enne... gefeliciteerd, inderdaad best bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. onwijs leuk, met de hartjes die je weg kunt schuiven, mooie met de letters en cijfers, chique hart
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig idee voor een prachtig jubileum, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart!! het gebruikte papier, de accenten, perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik heb zoiets ook een keer gemaakt, blijkt dat we dezelfde inspiratiebron hebben gehad! Heel leuk vind ik hem met de hartjes, mooi papier en kleuren heb je er ook voor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Inderdaad een enorme mijlpaal. Dennis en ik zijn al aardig op weg haha 2,5 jaar hihi. Wat een leuk model kaart heb je voor je schoonouders gemaakt. HEeft zeker niet veel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk gedaan met die hartjes. mooie combinatie van papier.
    gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk met die harten!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi hart! Leuk met al die laagjes. De combinatie goud en zilver komt zo heel mooi tot z'n recht. Daar waren ze vast heel blij mee.
    Alsnog van harte!! 50 is idd heel bijzonder, mijn ouders hopen aankomend Mei 55 jaar getrouwd te zijn, ook al zo'n mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten