Doorgaan naar hoofdcontent

Oma Dee op Tournee

Oma Dee op Tournee... wat is het een uitkomst! Het is alweer even geleden dat Nadine hier was om een workshop te geven. Wat was het weer gezellig!!! We waren met 7 personen om de workshop te volgen. Iedereen kwam met een stapel foto's en een flinke dosis goed humeur :).


De foto met de naam van het safari park paste precies op de rug van het boekje!


We hebben een mini album gemaakt. Nadine legde het super uit, maar wij presteerden het om bijna allemaal een andere indeling te maken. Dat gaf een 'welkom bij de club' effect als er weer een kreet over tafel klonk ;).


Het album heeft allerlei flapjes en kan naar verschillende kanten geopend worden...








 


Ik heb gekozen voor foto's van afgelopen vakantie. Olifant rijden, mijn grote droom die uitkwam. Dat moest natuurlijk in een boekje vastgelegd worden! Hierbij heb ik het exotisch papier gebruikt (South Pacific, van Basic Grey).




De sluiting is mbv touw, en ik heb een olifant bedel van een oude ketting geplukt :).

We kijken met plezier terug op deze dag!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Wauw Maartje!!!
    Wat heb je een geweldig mooi album gemaakt.
    Echt prachtig.. ik zit je foto's wel drie keer opnieuw te bekijken en het dessinpapier past perfect bij de foto's. Helemaal super.
    Dat is een mooie boekje met herinneringen om goed te bewaren.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om dat thuis te organiseren! Echt een heel leuk boekje, met leuke en mooie details. Geweldig dat de titel precies zo op de zijkant past! Je hebt deze herinnering heel mooi vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig album gemaakt, en super mooie foto's, van jullie mooie reis
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om hier nog een keer je verhaal te lezen en je boekje te bekijken. Ik vond het weer een feestje om bij jullie langs te komen. Zoveel gezellige mensen en goede zorgen, tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestje om te zien! Gaaf dat je een herinnering op zo een mooie manier vast kunt leggen. Het gaat bij mij direct kriebelen om weer verder te gaan met mijn foto album :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten