Doorgaan naar hoofdcontent

Gift bag

Het is heerlijk spelen met m'n Gift Bag Punch Board (wat een mond vol zeg...)! Even een tasje voor een bon, klein kadootje of fles wijn... de basis is zo gemaakt! Wat je erop wilt kost vaak wat meer tijd.




Soms daag ik mezelf uit om 'vergeten materialen' uit de kast te trekken. Ik gebruik ze niet of weinig omdat ze onderop de stapel liggen, of omdat ze wat lastiger zijn om mee te werken. Dus bekijk het tasje maar, en je ziet wat er weer eens afgestoft is ;)!







Ik heb mezelf voorgenomen om volgend jaar minder te kopen, en vooral te gaan werken met wat er in de hobbykamer staat. Oh ja, en Alexander denkt er ook zo over. Wel zo handig ;). Zijn er meer mensen met dit voornemen?


Groetjes!
Maartje


Reacties

  1. Ziet er stoer uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Beetje vintage door het papier en fototoestel, maar ook modern!
    Ja, dat voornemen heb ik al langer ik koop ook weinig, en als ik wat koop is het iets van stempels of dies. Ik heb nog zoveel! Daarom laatst ook wat dingen verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél erg mooi dit cadeautasje! ik heb het zelfde voornemen en nu ik op het platteland woon en geen hobby winkel meer in de buurt heb is het toch wat makkelijker. Met de inrichting van mijn hobbykamer ben ik zoveel leuke vergeten spulletjes tegengekomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig tasje en een verleidelijk prachtig stempelset van SU. Dreaming of it........
    Oh ja, heerlijk, het eerste voornemen voor het nieuwe jaar is binnen, geweldig. Alhoewel ik me dat het afgelopen jaar ook al vaker heb voorgenomen, oeps. NIet altijd even makkelijk om me aan te houden, maar het lukt steeds beter.
    Op die manier zet je jezelf ook aan om naar alternatieven te zoeken die vaak nog leuker blijken te zijn dat het origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa!!! Dat ga ik ook proberen ;-)) Want ook hier, meer dan genoeg keuze, en nog zoveel dingen niet of nauwelijks gebruikt. Oeps! Dus ja, dat gaan we wel aan deze uitdaging.
    Leuk je cadeau tasje! Past allemaal mooi bij elkaar, zowel kleuren als uitstraling. Tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat voornemen heb ik regelmatig maar toch zwicht ik steeds weer voor die leuke nieuwe stempelsetjes... Toen ik de Simon Says stamp cardkit had kocht ik bijna nooit iets extra's... dat was eigenlijk veel goedkoper... hmm misschien is dat een goed voornemen.... Maar je tasje is geweldig leuk, mooie spullen en kleuren heb je gebruikt, echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, zo een voornemen is zeker te overwegen... Maar ja, dan kom ik weer Bij Oma Dee - je weet wel, die leuke winkel in Bovenkarspel - en dan landt toch weer het één en ander in mijn mandje - oeps (-;
    Ik heb mij al in kunnen houden wat het Gift Bag Punch Board betreft. Tenslotte ben ik dol op doosjes, maar dit hulpmiddel heb ik nog kunnen laten liggen...

    Je cadeau tasje is leuk geworden, je ziet helemaal geen stof op het plaatje LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoer tasje, heel leuk! Oh en dat voornemen klinkt zo mooi, ik probeer nu al bewuster aankopen te doen. Ik wil binnenkort eens alles uitzoeken en gewoon verkopen wat ik nauwelijks gebruik... je verzamelt zoveel! Maar er komt zoveel nieuws en leuks, ik kan sommige dingen echt niet laten liggen. Misschien leuk om eens per maand een vaste dag 'gebruik je oude spullen' post te plaatsen (ik denk even hardop, een uitdaging die ik voor mijzelf wellicht ook waar kan maken)? Of heb jij in het nieuwe jaar dan elke week zo een post, zou mooi zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed plan! Ik zie wel wat in zo'n uitdaging, en misschien willen er wel meer mensen meedoen! Elke eerste of laatste woensdag of vrijdag in de maand ofzo...

      Verwijderen
  9. Leuk tasje! Perfect voor een cadeautje voor een man lijkt me zo! Grappig, ik had afgelopen weekend dezelfde gedachte! Er ligt inderdaad zoveel wat ik bijna nooit gebruik. Zelfs sets waar ik bijna niet op kan wachten, zijn soms amper gebruikt... (Hoe was het ook alweer: het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak? Hoe waar!) Had al het idee om volgend jaar niets te kopen behalve papier, lijm etc. Maar ik vrees dat ik te hebberig ben als ik een nieuwe en heel mooie set voorbij zie komen. De knutsel commercie heeft het wat dat betreft goed gedaan, want we kopen ons allemaal een breuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hoi

    wat leuk dat je even op mijn blog kwam en natuurlijk kom ik even bij jou om het hoekje kijken. wat een super leuk blog heb jij zeg. En wat maak je veel echt super. Ik herken het wel eerst je spullen opmaken die je hebt. haha bij mij lukt het dan net niet. Ik heb juist meer last van de tijd die kom ik te kort en als ik nou iets meer daar van had kon ik ook meer freubelen . waarschijnlijk voor jou ook heel herkenbaar.
    fijn weekend
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave giftbag Maartje!
    Hier kan je eindeloos mee variëren... Mooie kleuren heb je gebruikt, lekker stoere uitstraling.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen