Doorgaan naar hoofdcontent

Trouwen maar! ;)

Een hele serie met trouwkaarten! Vorig jaar heb ik een mini album gemaakt met een blokje van Simple Stories. Meestal hou je wat papier over. Zo ook deze keer. Het bleef lang liggen omdat ik niet goed wist wat ik ermee moest. En opeens was het licht er ;), deze kaarten gingen als een speer en mijn voorraad voor huwelijk (of jubileum) is weer lekker aangevuld. Dacht ik... want ze vliegen er met dezelfde vaart weer uit....













 


Ik ben op gang gekomen met schetsen. Bij de ene kaart zie je die terug, terwijl er bij een andere kaart niets van terug te vinden is. Hihi, zo gaat dat als je lekker bezit bent! Nu ben ik wel benieuwd: welke kaart heeft jouw voorkeur?

Ik ga nog een keer als een speer, maar nu door ons huis, dan heb ik vanmiddag de tijd om verder te knutselen ;)


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Geweldig mooie serie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie reeks kaarten Maartje!
    Mooi van kleur en stuk voor stuk ook lekker stoer.
    Knap gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat een prachtige kaarten heb jij weer gemaakt, mooie kleuren, top
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe serie, die bovenste twee zijn mn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, zeer geslaagd, hoor! Ik val vooral voor de eerste drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh leuk!! Ik vind de tekst van de eerste ontzettend leuk. en de derde de mooiste, maar ze zijn allemaal erg leuk. Ik was ook in de trouwstemming de laatste week, kijk maar op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Wat is die eerste leuk, te gekke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartjes, en wat veel! Heerlijk joh! Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1. Alhoewel nummer 4 ook favoriet is...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie!! Gaaf gedaan! Ik vind die eerste wel een echte topper, maar die tweede volgt er gelijk op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Ik heb wel wat met series haha. De tweede is mijn favoriet, maar ik kan zien dat je met allemaal lekker bezig bent geweest, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zijn ze leuk geworden! Allemaal!! Maar nummer 1 is voor mij als tekst en typografie liefhebber toch wel nou ja, nummer 1 dus! Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi papier! En wat een toffe serie ook. Mijn voorkeur gaat naar nummer 1. Gaaf met de teksten, en dat slingertje met hartjes doet het goed. Meer is niet nodig!
    Grappig dat Nadine nummer twee het mooiste vindt, ik moest nl. aan haar denken bij deze kaart! ;-) En dan komen twee en drie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik dacht precies hetzelfde, grappig! Zowel over het mooie papier, mijn favoriet uit deze serie als de opmerking over de 'Nadine kaart'... Ik zou hetzelfde hebben getypt. ;-)

      Verwijderen
  13. super mooie serie kaarten.
    Ook je versierde gift-zakje is mooi gedaan, wat stoere uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen