Doorgaan naar hoofdcontent

Zomaar...

... een kaartje!
Deze kaart inspireerde me om met vellum aan de slag te gaan. Ook de combinatie van gestanste letters met een gestempelde tekst vond ik geweldig! Ik heb 'm behoorlijk letterlijk gelift, omdat ik hem zo leuk vind! :)



Op de achtergrond de mooie swirl van SU. Letters van MFT uit kurk gestanst en gecombineerd met een deel van een tekststempel van MD. Opeens kan je veel meer met je tekststempels!!




We hebben sinds kort een spritzer. Wat ontzettend grappig om hiermee te spetteren!




De touwtjes van de voorkant lopen door naar de achterkant, en zijn op deze manier vastgezet.

Ik heb dit kaartje met veel plezier gemaakt en verstuurd!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wat een schitterend kaartje Maartje....wat heb je dat leuk gedaan met het vellum......prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Maartje, geweldige kaart is dit met een mooi recept, kraft, vellum, roze...super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Leuk, die details op de achterkant...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele gave kaart Maartje!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op liften! DIt is een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen