Doorgaan naar hoofdcontent

Born to be loved

Ze zijn gewoon niet bij te houden, de babykaarten! Ik had er 3 gemaakt, maar voordat ze op de foto konden was er alweer 1 in de brievenbus beland...

Regelmatig heb ik een knutseldag met een vriendin. Al knutselend bijkletsen is de beste combi die er is!!! Natuurlijk wil je dan stempelsets gebruiken die je zelf niet hebt, zoals deze hartjes (SU).








In combinatie met het papier 'Hello Sweet Baby' (MD) zijn het hele zoete kaartjes geworden! Voor een meisje mag dat wel. Beetje glitter erbij en, heel schokkend, zelfs een stukje washi tape :). De hartjesrand is onderdeel van de Mini Treat Bag snijmal.






Bij deze kaart heb ik mijn snijmallen op een andere manier gebruikt. De strook dsp gesneden, en alleen de onderkant met een snijmal in deze vorm gesneden. Dan kan je opeens véél meer met je snijmallen!


Fijne dag!
Maartje

Reacties

  1. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes! Voor een meisje mag dat wel hoor, zo lekker zoet :) dat past precies bij een klein baby'tje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepjes! Leuk die uitgestansde hartjes op de eerste kaart en bij de tweede vind ik die speld en het taartkleedje echt een geweldig detail. Nu maar hopen dat er geen jongetjes worden geboren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze heel mooi! Subtiele tintjes, leuke dingetjes gebruikt! Beetje zoet mag zeker wel, baby'tjes zijn zoet ;) Mooie hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige leuke en lieve babykaarten, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleurtjes voor een meisje! Leuke manier om je stans zo te gebruiken als bij de onderste kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha moest lachen om je reactie op m'n blog net! Ik ga zaterdag natuurlijk weer naar Miranda...ahum...goed dat je haar even hebt ingelicht ;-))
    Tof je babykaartjes. Deze combi vind ik altijd erg mooi. Toevallig heb ik vanmiddag ook nog een baby kaartje gemaakt. Komt later nog eens op m'n blog.
    `ik hou van gewoon roze en blauw bij baby kaartjes hoor. Niets mis mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke serie! En ja, je kunt veel meer uit stansen halen, maar helaas lukt het mij nooit zo goed om te bedenken wat... :) gelukkig krijg ik af en toe wat inspiratie zoals nu bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke en lieve babykaartjes!! voor mij mag een babykaartje wel lief en roze hoor....babytjes zijn tenslotte lief en schattig!
    Ik was al langere tijd niet in blogland, heb dus veel gemist. Ik heb de tijd genomen om even door je blog te kijken. Gave projektjes hoor!! ik heb genoten van je foto-albumpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. GOh wat een leuke mooie kaartjes! Prachtig. De tekst born to be loved is erg mooi vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je babykaartjes leuk en lief, enig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten