Doorgaan naar hoofdcontent

Een speciale kaart

Bij het Stempelatelier kon je meedoen aan een uitdaging, en laat ik die nou winnen :). De prijs was deze stempelsheet. Ik vind de tekst erg mooi, maar moet wel weten voor wie je 'm maakt. Dat was geen probleem ;), hij is al verstuurd!




De achtergrond is gemaakt met een grote stempel van SU: Watercolor Wash. Ik dacht even dat het een miskoop was, maar nu ik 'm zo zie ga ik hem zeker vaker gebruiken! Gecombineerd met de Painted Petals stempelset, wat mini bloemetjes en bling.
'k Heb dus weer eens lekker gestempeld. Heerlijk! Morgen heb ik maar 1 ding op mijn verlanglijstje: heeeeeeeeeel veel tijd voor dit soort dingen ;).



Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Proficiat met je prijs Maartje! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. En dat cadeau wat jij vraagt staat toevallig ook bovenaan mijn lijstje! Fijne pakjesavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je de tekst mooi verwerkt op de kaart, prachtig! Gaaf, zo'n prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs! Meedoen is al leuk, maar winnen nog leuker! Mooi gedaan zo, in combinatie met painted petals.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je heel veel tijd gevonden hebt wil je mij dan vertellen waar?
    ;-)
    Erg mooi geworden en zeker een geweldige achtergrond stempel.
    De tekst is zo bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he, zo'n prijs winnen?! Dit heb je prachtig gemaakt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je won! En je maakte er iets heel mooie mee, de tekst staat voorop, maar de mooie subtiele toevoegingen maken het echt af.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen