Doorgaan naar hoofdcontent

Slinger

Vandaag een keer niets met papier, maar een slinger van tafelzeil! Deze slingers heb ik al vaak gemaakt: ze zijn lekker stevig, kunnen buiten hangen en je kunt ervan maken wat je wilt.
 
Een vriendin vroeg of ik een naamslinger wilde maken als hun kleine geboren was. Natuurlijk! Ze wisten nog niet of het een jongen of meisje zou zijn, dus het was echt afwachten tot de kleine er was. 't Moest in elk geval een vrolijke slinger worden.




Nou, 't is duidelijk hè? Het is een meisje geworden ;). De vlaggetjes zijn gesneden m.b.v. de Silhouette en bestaan uit 2 lagen: een effen achterkant en een voorkant met motief. Daarna plak ik ze met lijmspray op elkaar en stik ze door met de naaimachine. 
Gelukkig was ik de dag na de geboorte vrij, dus kon ik gelijk aan de slag en 'm op de post doen.


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Vrolijk is hij zeker, superleuk!!! Je vriendin is er vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n persoonlijke slinger blijft leuk. En met dit materiaal zal hij waarschijnlijk lang meegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super zo'n gave slinger, gaat lekker lang mee, en niet zo heel erg lang, kun je weer netjes wegleggen
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk istie zeker en mooi ook! Leuk dat je dit deed voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee om dat met tafelzeil te doen! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen