Doorgaan naar hoofdcontent

DCL #254

Hoi allemaal!

Wat een tijd geleden hè?! We hebben hier een enerverende tijd achter de rug, waardoor er niet veel van bloggen kwam. Tussen de bedrijven door heb ik wel genoten van de creaties op jullie blogs! En we hebben zeker wel geknutseld, dat is voor mij echt een manier van verwerken. Heerlijk om zo'n hobby te hebben!

Met het schattige papier 'It's a girl' van Carta Bella heb ik dit weekend 3 babykaartjes gemaakt. Het ruitjespapier is zoooo schattig! 'k Heb het gecombineerd met de Something for baby stempelset van SU. Ik heb de jongenslijn van Carta Bella ook liggen, dus dit wordt zeker vervolgd!



Bij DCL loopt de challenge 'herhaald stempelen'. Past dit kaartje daar ff perfect bij! :)



Lekker zoet en lief ;)



Met een lijstje om de tekst.



Nog even alle 3 op een rij...


Gezellig dat je weer langskwam op mijn blog!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Wat een superleuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze geweldig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Het is echt een serie geworden. Ik ben benieuwd welke jongensvarianten je gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaartjes! Vooral de eerste, dat eendje is gewoon te lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie kaarten. Wat leuke stempels ervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke serie kaartjes is dit Maartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlief! Ik ben gek op ruitjes en niet alleen met babies.... moet ook eens wat vaker teksten heatembossen, heb daar nooit geen erg in, maar het staat wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn alle drie erg mooi en lief ook! Ruitjes zijn altijd gaaf voor babykaartjes. En leuk dat ene rode eendje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super uitwerking van de repeated stamping opdracht! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten