Doorgaan naar hoofdcontent

Happy day!

Happy day... daar zijn vandaag genoeg redenen voor! De zon die schijnt, een vrije middag, verlenging van Alexander z'n werk... Dan kan je dag toch niet meer stuk?



Na het zien van de Liftchallenge ging er gelijk iets borrelen in mijn hoofd, dus ik ben gauw aan de slag gegaan:







Zon en ijs... die twee horen absoluut bij elkaar! Vandaag dat ik de achtergrond bestempeld heb met zonnetjes. Glitter erop, omdat ik het liefst kraaltjes op mijn ijsje heb. Ja, sorry, één van mijn tics ;)




Nog een beetje goud en een lijntje... lekker strak, fris en vrolijk dit keer!


Happy day!

Maartje

Reacties

  1. Heel erg leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, gaaf Maartje! #Echt een happy, sunny summer liftkaart! Heel leuk met die ijsjes! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk en vrolijk kaartje!! En heerlijk he, zo'n dag dat alles meezit! Verlenging van het werk van Alexander dat is superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke liftkaart heb je gemaakt zeg. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm, ijsjes. Daar zou ik ook wel eentje van lusten (wel zonder kraaltjes, sorry (-; ) Maar ik denk dat ik tot morgen moet wachten, het is al een beetje laat nu...
    Een lekkere, eeehhh sorry, leuke lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lekker eh leuk. Ziet er bruisend vrolijk en smakelijk uit.
    Prachtige berichten, heerlijk zulk goed nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker zo'n dag dat alles goed gaat! En daar hoor een vrolijke lift bij! Heel erg leuk met de ijsjes en de vrolijke zonnetjes. Top gedaan, dank je wel Maartje!
    Geniet nog maar even lekker na!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn zulke mooie berichten! Een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt met de zonnetjes en ijsjes. De glimmers er op zijn een mooie toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke, zonnige lift! Erg leuk bedacht. En gefeliciteerd met de verlenging van Alexanders werk. Dat geeft vast een hoop rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk weer was het hè! Hele leuke uitvoering van de lift.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker fris & vrolijk kaartje! Geïnspireerd op al het goede nieuws waarschijnlijk. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, vrolijke uitwerking van de lift! Gaaf!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten