Doorgaan naar hoofdcontent

Korte metten met... restjes - 3

Yes! Weer een blokje leeg! Dit keer de restanten van Suave (Authentique). Alexander heeft dit ooit gebruikt voor een mini album, en hij vond het prima als ik de restjes inpikte ;).


 Dat 'gezicht' is zo leuk!


Voor deze kaart vond ik inspiratie bij Nadine.


Met tekststempel van Inkerbell Stamps.


En ook wat inspiratie van Inge Groot!


Als ik zo door ga, komt er vanzelf weer plek voor nieuwe papierblokjes. Mooi zo! :)


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Perfect papier voor mannenkaartjes (wat mij betreft de moeilijkste die er zijn...)! Je hebt er mooie kaartjes mee gemaakt, Maartje. En die lege ruimte zal waarschijnlijk snel opgevuld zijn met een nieuw papierblokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en goed dat je werkt met dit systeem! Je bent lekker creatief bezig geweest met alle restjes en je hebt er hele leuke kaarten mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en goed dat je werkt met dit systeem! Je bent lekker creatief bezig geweest met alle restjes en je hebt er hele leuke kaarten mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en beetje stoere kaartjes door het papier, helemaal top voor mannenkaarten! Goed bezig met het opmaken van je papierblokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....wat heb je GAVE kaartjes gemaakt Maaike....daar blijft bij mij wel wat van hangen denk ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave serie! Mooie tekst ook, die van Heer, wees Gij mijn gids.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie!! Mij lukt het nooit om blokjes leeg te krijgen.. Helaas weerhoud dat me niet om nieuwe blokjes te kopen! Wel een heel leuk idee om met 1 blokje een hele serie te maken.. ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verrassend hoeveel leuks je nog kan maken van restjes papier en de laagjes lay-out.
    Erg mooie kleuren heel gaaf, die cijfer embossfolder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leeg plekje? Vast niet lang, als je even Bij Oma Dee kijkt, hihihi

    Leuke serie mannenkaarten! Lief van Alexander om jou de restjes te geven (-;

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ff doorwerken, dan kan ik 25 juni lekker shoppen Bij Oma Dee 😋

      Verwijderen
  10. Dat zou ik ook eens moeten doen.....mijn papierblokjes opmaken, voordat ik weer nieuwe koop haha
    Je serie mannenkaarten zijn súper! Lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen