Doorgaan naar hoofdcontent

Er is er één jarig...

... en dat is Alexander! En bij jarig zijn hoort een kadootje, dus ik ben aan de slag gegaan voor hem om het leuk te kunnen verpakken. Eerst een kaart in de vorm van een keukenmachine (we hebben zo'n Kitchen Aid staan), want hij krijgt een kookboek en een abonnement op een kooktijdschrift.








De meeste materialen zijn van SU. De kaart zelf is met de Silhouette gesneden (met dank aan Cornelie!).




Hij is echt strak geworden. Ik had eerst zoiets van: is hij niet te kaal? Maar Alexander houdt van strak en rustig, dus ik heb het zo gelaten.

Nou... hij kan weer lekker gaan koken.... Maar ja, zoals jullie weten heeft Alexander meer hobby's. Hij is helemaal weg van de mini camera stansjes van MFT. Daar heb ik een verpakking omheen gemaakt.






Hiervoor heb ik het geweldige papier 'Hello Today' van Kaisercraft gebruikt. Past er supergoed bij!




Ik denk dat hij voorlopig weer zoet is ;).


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Diep onder de indruk, was er even stil van!
    Niet alleen die keukenmachine, maar met name ook de tekst over foto's is heel pakkend.
    Niet verwonderlijk, de camera stansjes zijn super.
    Alvast van harte gefeliciteerd! Mooie dag en veel geluk samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jhee wat heb jij uitgepakt Maartje! (of eigenlijk ingepakt..) Ik vind zowel je kitchenaid kaart als je camera verpakking helemaal geweldig!
    De tekst bij de camera's is ook al zo mooi, die moet ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bovenste vind ik Zoo leuk :-)
    Fijn feestje gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met Alexander. Wat is die bovenste kaart knap gemaakt! Heel leuk om een kaart in een andere vorm te zien. En de verpakking is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerdmet jouw Alexander! Wat heb je dit leuk voor hem gemaakt, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk zeg! En ik vind die tekst trouwens ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf!! Die ktichenaid is echt superleuk! Gefeliciteerd met Alexander!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met Alexander. Je hebt er veel werk van gemaakt. Dat weet hij vast wel te waarderen! Erg leuk en creatief hoe je dit allemaal bedacht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte met je man! Heel gaaf is je Kitchen Aid kaart, fijn ding is de Silhouette toch, hè? Ik gebruik hem eigenlijk te weinig. Ook de verpakking om de cameraatjes is top!! Lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, die Kitchen Aid kaart! Zo'n Silhouette is wel heel handig. Natuurlijk nog gefeliciteerd met jouw Alexander!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen