Doorgaan naar hoofdcontent

Goud

Goud... eerlijk gezegd heeft het een tijd geduurd voordat ik deze kleur leuk ging vinden! Volgens mij ben ik niet de enige die daar last van had ;).







Deze kaart heb ik voor een jarige collega gemaakt. Het kuikentje (of is het een vogeltje?) is een schatje! En de glitter 30 springt er lekker uit!






En als je dan toch lekker aan het kleuren bent... Ik heb gelijk ook nog een geboortekaartje gemaakt.

Deze kaarten doen mee aan de uitdaging van DCL: gebruik goud op je kaart.


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Leuk zijn ze!!!
    Kheb hier ook al een kaartje klaarliggen met goud... ook nog niet vaak gebruikt, maar toch stiekem wel mooi!
    Die kuikentjes zijn cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes. De tweede vindt ik echt heel mooi. Leuk, dat goud in combinatie met zeegroen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten. Mooie kleuren combi! En bedankt voor je berichtje bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten. Mooie kleuren combi! En bedankt voor je berichtje bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het duurde bij mij ook even voor ik goud op kaarten leuk begon te vinden inderdaad. Mooi is het opdie van jou, twee superkaarten! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker herkenbaar, maar als je goud subtiel gebruikt is het een prachtige aanvulling op een kaart! En dat laat jij nu ook weer zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Maartje, ik vind dit werkelijk heel gaaf. Het goud staat prachtig bij de kleuren die je gebruikt, ik hou hiervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik moest eerst even wennen aan het goud, maar met een dochter die helemaal 'into the gold' is momenteel, ben ik er inmiddels ook van ga houden.
    Je kaartje is prachtig, niet teveel goud maar precies mooi gecombineerd met de andere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat schattig dit kuikentje! En ik vind het goud juist wel leuk. Zolang het stijlvol is toegepast is het juist prachtig vind ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi met al dat goud! en dat kuiken is zo geweldig!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blij dat je je angst voor goud hebt overwonnen! ;-)
    Ik gebruik rijkelijke hoeveelheden van mijn favoriete goud stempelinkt van Brilliance.
    Echt verrassend vind ik het effect van gouden embosspoeder op craft papier. Stoer met chique.
    Je kaarten zijn heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed dat 'goud' waardering krijgt, want het is prachtig, net als je kaartjes! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen