Doorgaan naar hoofdcontent

Jij bent speciaal

Hoihoi!

Dat is lang geleden! Maar toen ik bij DCL en CAS on Sunday de uitdaging zag om een valentijnskaart/ hartjeskaart te maken, vond ik dat een goede reden om weer eens een blogbericht te plaatsen.

Carolien bracht mij op het idee om op een andere manier met mijn snijmallen te spelen. Eerst heb ik met 3 kleuren de achtergrond gesponsd, vervolgens een sjabloon daar overheen gelegd en met dezelfde kleuren hartjes aangebracht. En toen werd het tijd om te stansen. Telkens een maat kleiner gepakt, en op deze manier de hartjes eruit gesneden. Het zijn als het ware puzzelstukjes geworden die je in elkaar past.




De stempels van Karin Joan vind ik geweldig! Ik kon het niet laten om een set te kopen. Ik zie ze trouwens op veel blogs voorbij komen :). De tekst geëmbosst en nu wachten tot 14 februari! Alexander keek beteuterd toen ik hem vertelde dat hij niet voor hem is. Voor wie dan wel? Tsja... geheimpje ;).


Groetjes!

Maartje

Reacties

  1. Dat is zéker lang geleden en leuk dus om weer iets op je blog te zien. En wat voor kaart, zeg! Vind hem echt schitterend!! Top gedaan Maartje en dank je wel voor het meedoen met DCL. Alexander hoopt vast dat je er nog een maakt, die wel voor hem is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer eens een creatie van je te zien! Leuk gedaan, Maartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Maartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf gedaan!! en idd die stempel van Karin Joan is gaaf. ;)
    Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk weer wat van je te zien! Heel mooi gedaan met de kleuren en het inpuzzelen van de hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, dat ombre-effect is gaaf! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card...love the hearts! Thanks for sharing at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan met die stanzen op deze manier! Leuk om weer wat van je te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg gaaf gedaan hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke Valentijnskaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen