Doorgaan naar hoofdcontent

Use your stuff #4

Hoi!

Laatst hadden we een spontane knutseldate met mijn moeder. Zomaar onverwacht, na het eten. Wat was dat leuk, en wat was ik verrassend productief :).








Het is een oud papierblokje: Vivienne (Basic Grey). Omdat er bloemig papier bij zit pakte ik er al snel mijn bloemen snijmallen bij. Ik heb wat schetsen opgezocht, dat werkt lekker. Vooral papier gebruikt, met af en toe een tekststempel en wat plaksteentjes.
En, welke heeft jouw voorkeur?


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Prachtige kaartjes Maartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie heb je met deze papiertjes gemaakt! De bovenste vind ik geweldig met dat gouden glitter kader erop. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk een serie gemaakt. Goed bezig! Ik vind de tweede en de derde het leukst. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten