Doorgaan naar hoofdcontent

Liftchallenge

Op de valreep... tòch nog tijd gevonden om een kaart te liften! Ik vind het zo'n leuke kaart, van de Liftchallenge, dat ik graag mee doe!
Het is weer een mannenkaart geworden... Tjsa, daar heb ik er op dit moment nu eenmaal veel van nodig!


Het is jammer genoeg wel somber weer om foto's te nemen...
Ik nam een bruine kaart als basis, daarop 2x een vierkant van Bo-Bunny papier. Mooi papier, met hele warme kleuren!


Kleine vierkantjes gesneden van kraft, en daarop stukjes van voertuigen gestempeld. Verhoogd met foamtape. Onder de gestreepte laag piept een stukje van een label uit, met daarop de tekst 'Van Harte'.

De volgende keer laat ik een label zien, en dit keer voor een vrouw! ;)

Groetjes, Maartje

Reacties

  1. Mooi, een echte mannenkaart met de stoere onderdelen en kleuren. Dank voor je deelname aan de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stoere mannenkaarten! Heel leuk gedaan zo met die plaatjes. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan, en ook heel origineel om delen van stempels te gebruiken! Idd een stoere uitstraling! Mooi gedaan en bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten