Doorgaan naar hoofdcontent

Stampin'Up workshop

Deze week is Caro bij ons geweest voor een Stampin'Up party/ workshop. Het was ontzettend gezellig om met elkaar bezig te zijn en ideetjes op te doen. Wat een mooie materialen zeg...!

Even een kaartje showen wat ik tijdens die avond gemaakt heb:


'k ben helemaal weg van deze kleuren!


Ik ben benieuwd wanneer de spullen er zijn, en heb nu al zin om ermee aan de slag te gaan!

Het zal wel een tijdje rustig zijn op mijn blog, omdat mijn moeder een poosje hulp nodig heeft. Maar... zij heeft gelukkig óók een hobbykamer, dus daar zal ik af en toe wel even induiken! ;)

Groetjes Maartje

Reacties

  1. Leukleuk!!
    Binnenkort gooi ik mijn kaartjes ook op mn blog :)
    Jouw kleurencombi is ook mooi!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten