Doorgaan naar hoofdcontent

De sleutel!

Héérlijk... vanmiddag had ik een lege middag, dus ik ben in onze hobbykamer gedoken! Nog net op tijd om mee te doen aan de challenge van DCL (gebruik een tag).


Dit papier komt uit een blok van DCWV - The Tradewinds matstack. Ik heb het gekocht om een scrapboekje van te maken, maar had best nog veel over. Dus... nu ook voor andere doeleinden gebruiken!


De sleutel heb ik gesneden met de Silhouette, beinkt met Versamark en door gouden embossingpoeder gehaald. Even tobben hoe je dat handig kunt doen, zonder er helemaal onder te zitten, maar... het is gelukt! ;)


Nu ga ik gauw plaats maken voor onze logé (het logeerbed ligt nog vol met papier, uhum..)..

Groetjes Maartje

Reacties

  1. Die sleutel op je kaart is gaaf zeg!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow gaaf met die sleutel. Leuk dat je meedoet bij DCl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Mooie kaart!
    Je maakt zowiezo mooie dingen, dus ben gelijk volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Heb je de tekst 'nieuw huis' met een lettertang gemaakt? Ik vind het tapeje erg leuk namelijk, ik heb alleen wat basiskleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten