Doorgaan naar hoofdcontent

Bij Oma Dee #7

Wat een leuke schets van Bij Oma Dee!! Ik kwam er steeds niet aan toe om er iets mee te maken, maar net op de valreep is het me gelukt.




Mijn zus kwam met dit leuke papierblok van de Action aan. Het lijkt heel erg op het Tilda papier! 't Is lekker stevig - 250 grams, en de vellen zijn heel goed te combineren! Ik heb vooral met het papier en de stansjes uit het blok gewerkt.
 



Nou ja, tòch ook nog iets anders erbij: knoopjesbedeltje... Schattig toch?

Tekst vond ik niet nodig aan de buitenkant, dat werd te druk. Gaan we toch gewoon aan de binnenkant verder?


 
 

Omdat ik zo lekker bezig was, heb ik gelijk nog een paar kaarten gemaakt. Weer een klein bedeltje verstopt :).




En nog een kaart met de restjes...! De tekststempel is van Inkerbell Stamps, ik heb hem met embossingpoeder bewerkt.


Groetjes, Maartje

Reacties

  1. Oh ja, dat papier zag ik ook.. heb me in weten te houden hihi. Maar leuk is het he!
    Vooral je eerste kaartje vind ik super, love the naaimachine!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaarten, ik heb het blok ook liggen, heerlijk papier om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het papier mooi gebruikt! Mooie karten allemaal zeg!
    Erg leuk ook dat je meedoet bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten