Doorgaan naar hoofdcontent

PTT post!

Postzakken stof!!! Ik kon het niet laten om deze te kopen :). Wat ik ermee ging doen wist ik nog niet, maar ik moest em gewoon hebben!

Vorige week was het zover: tijd om de schaar erin te zetten! Ik heb er een memobord van gemaakt.
Heb ik eindelijk een leuke (en handige) plek om alle kaarten die we krijgen op te hangen.



 
De basis (50x50 cm.) komt bij Boekenvoordeel vandaan. Daarop 2 lagen afzuigkapfilters (AH). Vervolgens de stof vastgeniet.




In plaats van lint, heb ik touw gebruikt. Dit vond ik er beter bij passen. We hebben een hele grote rol (min. 100 meter) bij Villa Augustus gekocht, gaaf spul! Op 2 punten vastgezet met een kruiskop brad van Rayher.




Ik vind het een stoer memobord geworden, ben er helemaal blij mee!
Nu moet ik er alleen nog een plekje voor vinden. Er zijn verschillende opties, dus dat wordt even uitvogelen welke plaats het leukst is :)

Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Helemaal te gek!!
    Hoog heb gehalte hihi.
    Ga em ook een keer maken denk ik :)

    Groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het post thema zo gaaf! Deze creatie bevalt mij dan ook zeker, heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten