Doorgaan naar hoofdcontent

Summer Owls 2 - Zon, zee en zwemband!

Zomerse uiltjes, een zomerse kaart... de zwemband! Daar hoort een heel verhaal bij ;)




Bij DCL is de uitdaging: maak een kaart of project, geïnspireerd op de volgende foto:


 

Genoeg inspiratie!! Zon, zee, slippers..  daar hoort voor mij een zwemband bij! En Alexander ;), want die heb ik leren kennen in Griekenland. Daar kwam hij opgedoken aan... mijn zwemband. Tsja, betere combinatie is er voor mij niet!




Met de Silhouette heb ik deze kaart getekend en gesneden. Beplakt met papier, plaatjes, wiebeloogjes, stukje touw... En een opduikend uiltje aan de binnenkant ;).


 

De stempel is weer van Eline. Volgende keer de laatste projectjes met de Summer Owls!


Groetjes!
Maartje





Reacties

  1. Helemaal zomerse top dit kaartje. Origineel en fijne herinneringen zo te lezen! Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je hem niet nodig hebt deze reddingsboei, heel leuk gedaan. bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha..geweldig die uiltjes, wat een super leuk kaartje. :)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super!!!!!! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten