Doorgaan naar hoofdcontent

Back in Blogland! ;)

Jaaa... daar ben ik weer! Lekker fit, uitgerust, en... weer zin om aan de slag te gaan! Dus dat wordt weer af en toe een blogbericht.

In de vakantie is mijn hoofd heerlijk leeg geworden. Ook wel es lekker ;). De knutselzin begon weer met de SU party die Caro pas bij mij hield. Gezellig samen met m'n moeder, vriendinnen, etc. aan de slag!




We hebben deze leuke kado envelop gemaakt. De basis is een A5 envelop - tof hè?! Je moet maar op het idee komen...


 



De bestelde spullen zijn binnen (o, wat is dat uitpakken een feestje!), en ik ben weer in de hobbykamer gedoken. Heerlijk! Je ziet m'n creaties vanzelf verschijnen!

Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Welkom terug! Helemaal leuk dat je weer zin en tijd hebt, het is meteen een super mooie creatie. Ik had het model al bij Caro gezien, dat wil ik ook eens proberen. Je hebt de envelop heel mooi versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk Maartje! Echt iets van Caro!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten