Doorgaan naar hoofdcontent

The Paper Players #165

Spelen met papier... heerlijk toch?! Ik kwam een reststukje papier met vlinders tegen. Uitgeknipt, en apart gelegd tot ik wist wat ik ermee ging doen. Af en toe rommel ik in dat restjesbakje en denk dan: 'O ja, da's waar, dat heb ik ook nog.' Vandaag was het zover...


 
 
 

Bij The Paper Players is er een Tic-Tac-Toe challenge. Ik heb gekozen voor Birthday - Pearl - Banners, en deze volgens een schets verwerkt. Het papier is volgens mij van Graphic 45, de doily is van SU.




Gelijk nog maar een sterke kaartje gemaakt, om de restjes ècht op te maken. Ziezo, mijn bakje is weer wat leger. Hoe is het met jullie restjes?

Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Beautiful! Love your butterfly and the doily too! Thanks for playing with the Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love that butterfly. The doily is perfectly placed and I love the color scheme. So glad you joined the Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig..en zeker in deze mooie tinten!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoor, prachtige herfsttinten!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten