Doorgaan naar hoofdcontent

Geen kerstkaart... wel een lief doosje!

Elke week een kerstkaart lukt me niet, want we hebben onze handen vol aan andere dingen. En als dan iets 'moet' schiet ik soms op slot - dag inspiratie. Herkenbaar?

Stampin' Up! levert een hoop gezelligheid, inspiratie en leuke contacten op. Daar genieten we allebei van. Gisteren zijn we op een party aan de slag gegaan met het envelope punch board, en hebben dit luciferdoosje gemaakt (op verzoek een 'lieve' uitvoering, out of the box gaan dus).




Gemaakt met een aantal SAB materialen, en de nieuwe Petite Petals stempels + pons. Ik vind ze zo schattig, deze kleine bloemetjes...!




Er gaan hier nog heel wat meer van deze doosjes volgen, want ze passen ook door de brievenbus. Leuke vervanging voor een kaart! 

Nog even over de vorige kaart... de bovenste was inderdaad van Alexander! De meesten hadden 't goed geraden :).


Tot de volgende keer!!

Maartje

Reacties

  1. Moeten helpt bij mij ook niet mee nee! Wat een super leuk doosje, heel leuk versierd. Werken met lieve kleuren gaat je ook prima af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk doosje Maartje - mooie bloemetjes em superleuk gedaan.

    Ja ik ga tegenwoordig het moeten heel ver uit de weg - ik sla dan ook helemaal vast.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gezellig doosje!
    Hoop dat het leuk was verder!

    Zo en nu lekker weekend, pootjes omhoog en relaxxx

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maartje het doosje zag er in het echt nog mooier uit. Ga het binnen kort ook uit proberen. En inderdaad dat moeten das niet goed, ben aan het leren dat je iets Mag doen en niet dat iets moet, want dan is het niet goed.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten