Doorgaan naar hoofdcontent

Zin in het voorjaar

Omdat ik zin in het voorjaar heb, ben ik begonnen aan een vrolijk papierblok. Een nieuwe van SU, uit de voorjaarscatalogus. Er zijn hier een hoop nieuwe spullen binnen gekomen, dus het kriebelde om aan de slag te gaan!




O, en ik heb een nieuwe favoriet... de Hardwood achtergrondstempel. Ik vind 'm zó kick!




Verder heb ik van alles gebruikt: embossingfolder, nog wat pareltjes, een oud stempeltje uit de kast getrokken en afgewerkt met embossingpoeder




Ik heb de kaart gemaakt naar aanleiding van deze schets van DCL - een leuke schets om mee te werken!
Ziezo, tijd voor een bak koffie en daarna ga ik gauw nog even naar boven! Waarnemen, die knutseltijd :)


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Prachtige kaart Maartje - supermooi dingetjes op en de achtergrond stempel is inderdaad heel mooi - mooie sketch heb je gebruikt - ik vind je kaart toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het papier is super leuk en die achtergrondstempel is echt fantastisch! Leuke kaart heb je er mee gemaakt. :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooooooh is dat een stempel!!!
    Te gek!!
    Dacht ff dat het een papiertje was...

    Groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel zomerse kleurtjes! Leuke kaart, je ziet er de sketch prima in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kaartje Maartje...prachtige spulletjes zijn dat van Stamping Up...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je uitwerking heel mooi, erg gaaf papier gekozen en de combinatie met de achtergrondstempel en kraft is erg leuk. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi en fris van kleur en die achtergrondstempel is toch well een must have. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gaaf kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gedaan Maartje, gave spulletjes heb je uitgekozen. En wat leuk om een SU kaartje tegen te komen. :) leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow deze kaart is zo mooi! Prachtig van kleur samen met het kraft. Gezellig dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, mooie uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten