Doorgaan naar hoofdcontent

Bij Oma Dee - 2

Daar zijn ze... foto's van het mini album, wat we onder leiding van Nadine gemaakt hebben. Het was hard werken om het in 1 dag af te krijgen! Maar o, wat was het leuk om te doen!!! Gewoonweg verslavend!

We moesten voordien een papierblok kiezen, en 10 foto's meenemen. Dat was nog best lastig! Welke foto's ga je gebruiken? Alexander koos voor vakantiefoto's, ik voor foto's van mijn familie.




Zoals je aan de voorkant al kunt zien: twee héél verschillende resultaten!

In dit bericht laat ik Alexander z'n album zien. Hij heeft het blok Suave van Authentique gebruikt.








Gaaf gedaan hè?! Volgende keer mijn album, wel wat selectiever, omdat daar ook foto's van anderen in staan :)


Fijne avond!
Maartje




Reacties

  1. Jullie hebben echt een gezellige dag gehad! Wat leuk zeg! Boekje 1 ziet er pico bello uit! Je kaart heb ik "live" bewonderd. Leuk! Het bedeltje vond ik ook zo'n schatje.
    Wat tof ook dat je dit samen met je man doet!
    Had je graag eens ontmoet, maar moest helaas werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat maken jullie mooie dingen zeg. De foto albums maar ook je kaarten zijn schitterend. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maartje wat ziet dat er geweldig mooi uit. Begrijp dat het verslavend werkt. Komt denk ik omdat het rust geeft mooie dingen te maken. Ben heel benieuwd naar jou album. Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh schitterend gedaan van Alexander - het zit superleuk in elkaar - echt toppie!
    Heel leuk dat jullie dit samen doet.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten