Doorgaan naar hoofdcontent

Bij Oma Dee - 3

Goedemorgen allemaal!

Een heerlijk lenteweekend voor de boeg... dan heb je toch gewoon zin om aan de dag te beginnen?! :) Vandaag zien jullie mijn mini album, met foto's van mijn familie.


- met een inzet van het album als het open staat - 


Ik heb gewerkt met het blok Pincushion van Bo Bunny. Wat het was lastig om voordien te kiezen! Stiekem was ik bang dat het misschien te zoet voor me zou zijn... Maar door de combinatie van zalm met grijs, en de zwart-wit foto's vind ik 'm toch heel mooi geworden!






En zoals je ziet... ik hou van teksten! :) Nadine had allerlei stempels en snijmallen bij zich. Erg gaaf om te gebruiken!

Nu is nummer 2 in de maak, want mijn moeder zag het en wilde er ook wel héél erg graag één hebben. Ik ga niet moeilijk doen: heb het papierblokje nog een keer besteld (echt geen straf), en maak het ongeveer hetzelfde.

We gaan straks nog even genieten van de Biesbosch. Hebben jullie leuke plannen voor het weekend?


Groetjes, Maartje

Reacties

  1. Ohhhh dat papier!!
    En je album is super joh zeker in combi met die zwartwit fotoos. Kom m maandag in t echt bewonderen :-)
    Geniet van de dag vandaag de zon schijnt al!! Wij vandaag nog ff aan de klus en morgenmiddag er heerlijk op uit!

    Tot gauwwww

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, super leuk is ie geworden! Wat heb ik ervan genoten om dit project gemaakt te zien worden haha. Vind vooral je teksten erbij zo leuk, echt eigen! En wat lief dat je er ook nog een voor je moeder gaat maken. Fijn weekend, geniet van elkaar en het heerlijke weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Mooi papier en echt een gaaf model. Erg leuk gepimpt, geweldig om een mooi moment op zo een leuke manier te kunnen herbeleven!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten