Doorgaan naar hoofdcontent

Adorable baby

Wat is er nu leuker dan een kersverse baby verwelkomen met een zelfgemaakte kaart? Daarvoor ben ik aan de slag gegaan met de Sweetest Gift stempels van SU, en mijn stempelstiften. De SU-per challenge herinnerde mij eraan om deze kaarten op m'n blog te plaatsen.




Vraag me niet hoe lang ik over deze eerste kaart heb gedaan. Alles wat mis kon gaan ging mis... Zucht... dat heb je soms ook! Uit de voorkant is een ovaal gesneden, zo heb je een doorkijkje naar de binnenkant van de kaart.
Het papier komt uit een blok dat ik ooit met mijn moeder gedeeld heb. En jullie zullen het ondertussen vast door hebben: als het wat ouder papier is, dan ben ik de naam echt vergeten... ;).
De brad is van Artemio (héhé, toch nog wat onthouden)!




Hier doet het papier al genoeg, dus alleen een ovaal eruit gesneden, stukje vellum erachter, en daar een ovaal met stempel op geplakt (en hier ging gelukkig alles in één keer goed....

Genoeg gekletst, ik ga weer verder knutselen!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Leuke kaarten, haha herkenbaar dat de herkomst van materiaal niet altijd meer te bedenken is. Het doorkijkje heeft wel echt iets extra's, de eerste is dus mijn favoriet van de twee. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek dat stempelset zeg!!
    Je kaartjes overigens ook :)
    En met die stiften krijg je toch wel echt een tof effect!

    Groetjes en knutselsseeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stempels! En gaaf zijn je kaartjes die je ermee maakte! Niet zo standaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Maartje! De tekststempel komt supermooi uit zo ingekleurd met de markers! Leuk dat je mee wilde doen met de challenge op SU-per challenges!

    Gr. Pytsje Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi,hoi,
    wat een leuke kaarten maak je. die kinderkaarten zijn zo vrollijk en mooi! gaaf.
    deze kaarten net zo. mooie tekststempels.
    ook zo leuk om je.jullie beiden te ontmoeten bij oma Dee.
    fijn weekend.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gevonden!
    Het was gezellig gisteren Bij Oma Dee. Leuk om jullie ontmoet te hebben. Goede reis gehad? Op naar de volgende workshop in september?!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er héél leuk uit zeg! Hele leuke originele kaarten

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten