Doorgaan naar hoofdcontent

Card-in-a-box

Tijdens een gezellige knutselavond hebben we een card-in-a-box gemaakt. Je ziet 'm zó vaak voorbij komen, dus werd het tijd om het ook eens te proberen!
Het lijkt ingewikkelder dan het is... Het formaat is zo aangepast, dat de kaart in een standaard envelop van 14x14 cm. past.




Ik heb een mannenvariant gemaakt. Het papier is van My Minds Eye. Lekker stevig en stoer. Beide zijden waren zo mooi, dat ik het niet nodig vond om hem ook nog te beplakken. De stempels zijn van SU, Eline en uh... de typemachine weet ik niet.




Het borrelt ondertussen al verder, om er ook één in fotothema te maken. Ik heb nog een half scrapvel over, wie weet...


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Super stoer, gaaf! Ik vond het werk ook meevallen, zo een doosje is vrij snel gemaakt en dat maakt het nóg leuker. Ga jij er maar nog meer maken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk en wat n goed idee ook hihi. Twas zeker gezellig,en productief!
    Hoop die van mij ook gauw af te hebben.

    Groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prachtig uit Maartje - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf Maartje! Wat een mooie uitwerking. En ik hoorde dat we elkaar binnenkort weer treffen, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Maartje die is super goed gelukt, wat een mooie variant voor mannen. En is inderdaad super leuk om te maken.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, je ziet hem vaak, maar een mannenuitvoering heb ik nog niet eerder gezien, supergaaf is dit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten