Doorgaan naar hoofdcontent

Roos...

In de voorjaarscatalogus van SU staat de spiral flower die. Ik had er niks mee, totdat ik er een filmpje van zag. Oei.... verkocht! En wat ben ik er blij mee, hij is gááf om te gebruiken!!!




't Is even prutsen en priegelen om er handigheid in te krijgen, maar... dan heb je ook wat! :) Het werkt erg prettig als je je papier na het stansen benevelt met water. Zo kan je de bloem veel beter vormen. Dit is een dubbele bloem, met 2 kleuren papier. Na het drogen heb ik nog met een beetje inkt gesponsd.




Het doosje is met de envelope punch board gemaakt, en sluit door middel van de band. Linnen draad en vlindertjes van SU, wat pareltjes, et voila... een schattig doosje (gevuld met chocolade)! Hij staat bij mijn moeder in de kast. Zoiets moet een beetje in de buurt blijven, dan kun je er nog af en toe van genieten ;).


Fijne dag verder!
Maartje

Reacties

  1. Schattig? Ik vind hem vooral mooi! De bloem is een beauty door de vele laagjes en de twee kleuren. Heel slim van jou, om hem aan jouw moeder te geven. OOK vanwege de inhoud natuurlijk. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad wel een spectaculair effect met die schitterende bloem, wat mooi is dit! Het inkten maakt het nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten