Doorgaan naar hoofdcontent

Koningsdag Bij Oma Dee - 2

Zoals beloofd... vandaag de foto's van Alexander z'n kaartenhouder + kaarten! En, met dank aan Miranda, een actiefoto :).




Ik bof wel hoor, met een man die van knutselen houdt! Als ik zeg: 'Workshop Bij Oma Dee?', komt er steevast de reactie: 'Gezellig, ook gelijk een B&B boeken?' We genieten hier allebei van!
Nadeel is natuurlijk wel dat we het werkblad moeten delen (ik schijn daarin nogal grensoverschrijdend te werken)... En favoriete scharen... ;) Ach ja, het levert op z'n tijd een hoop plezierig geplaag op!

Genoeg gekletst, tijd om de foto's te showen!


De kaartenstandaard


Tekststempel en papier passen goed bij elkaar


Wordt dit hokjesdenken? ;)


Thuis afgemaakt, en een bedeltje uit de voorraad gevist


De standaard zonder kaarten


Lekker fris en stoer hé, dat groen met grijs?! Na deze workshop is Alexander hexagon verslaafd... :)
Voor degenen die nog nooit Bij Oma Dee geweest zijn: ga écht een keer langs! Het is daar zo ontzéttend leuk en gezellig!!
Ik heb nog een papierblok + bijpassende materialen meegenomen, om een boekje over onze familiedag naar Schiphol te maken (goede reden om weer wat aan te schaffen). Jullie zien 'm vanzelf voorbij komen!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wat ziet het er gezellig uit, en de kaarten zijn prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker fris en stoer! Helemaal mee eens!
    Ook dat het Bij Oma Dee altijd gezellig is!
    Nogmaals, het was een geweldige middag, ik heb van jullie als knutselend stel genoten. Alexander heeft oog voor details, dat zie je wel aan zijn mooi afgewerkte kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha....leuk geschreven.
    Alexander heeft zo mooi gewerkt met vormen en kleur.
    mooie serie!!
    ennu...zo leuk om op deze manier ook van elkaar te genieten. dezelfde hobby's.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat geen reclame meer is, weet ik het ook niet. Wat een enthousiasme! En ik geniet van jullie tijdens de workshop, want hoewel jullie elkaar misschien af en toe in de weg zitten, werken jullie ook heel rustig door. En dat betekent dat jullie het nu allebei af hebben, super! De kaarten van Alexander zijn ook echt heel anders en dat is nu precies waar onze hobby over gaat: zelf je eigen ding doen! TOP! Tot snel?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, die man van jou kan er wat van zeg!! Goh, een man die ook van knutselen houdt, wat leuk en gezellig! Ik vind zijn kaarten en standaard heel mooi!
    De winkel van Miranda ga ik vast en zeker nog eens bezoeken. Nu ga ik jouw kaarten hieronder even bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten