Doorgaan naar hoofdcontent

Verjaardagskaart

Volgens mij heb ik deze kaart nog niet laten zien: een verjaardagskaart met de stempelset 'Everything Eleanor' van SU. De eerste set die ik kocht, en ik vind 'm nog steeds mooi, dus af en toe mag hij uit de kast :).
(Had ik maar meer tijd om 'm vaker te gebruiken, maar ja... er staat wel meer in die kast, wat ik óók mooi vind).




Vrolijk hè, met dat roze?!
Nog even leuk om te vermelden... met deze babykaart stond ik in de top 3 van SU-per challenges, en mijn vorige kaart belandde in de top 3 van de Liftchallenge.


Tot ziens weer!
Maartje

Reacties

  1. Te gekke kaart!maar wat wil je ook met die kleurencombi :-)
    Kga gauw ff naar je liftkaart spieken,ik loop wat achter zie ik :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow..wat mooi gestempeld! een hele mooi kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten