Doorgaan naar hoofdcontent

Liftchallenge #70

Mmm... wat een leuke liftkaart bij Liftchallenge! Daar moest en zou ik aan mee doen :). Ik ben aan de slag gegaan met nieuw papier: All is Calm, van SU. De kleuren daarin... ik ben er helemaal verliefd op! Niet zo extreem kerst, maar subtiel.




Zo wordt de kerstvoorraad gelijk aangevuld. Jawel, nummer 10 van dit jaar ;)! De stempels zijn trouwens van Kruidvat.




Nog ff een foto van dichtbij, en dan is het tijd om vroeg onder de wol te gaan. Dat wordt morgen een dag shoppen op de Knotsgekke Kaartendagen! Leuk vooruitzicht!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Nice! Super leuk met de ster als gat en de strook vellum! De sneeuwvlok is ook erg mooi met het embossingpoeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Maartje,

    Via Yvonne kwam ik op je blog terecht.....Wauw...wat prachtig zeg!
    Jij maakt gave creaties! Ik ga gelijk volger van je worden....zodat ik nog eens terug kan komen!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind geweldig leuk dat je van de Liftkaart een kerstcadeau hebt gemaakt. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, mooie kleur!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kerst kaart, en inderdaad dat papier is prachtig.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, jij maakt er wel een hele leuke kaart van! En veel plezier op de Kaartendagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf gelift, Maartje! Mooie kleurtjes, erg leuk dat notebook randje en dat zilveren lint staat er super bij. Veel plezier op de beurs en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi! wat heb je die ster leuk uitgesneden en prachtige materialen gecombineerd, zeg. Lekker dat je al een beginnetje hebt gemaakt van kerstkaarten. ik heb gisteren de eerste gemaakt en al voordat de R in de maand zit, dat is best bijzonder voor mijn doen haha. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, je kunt deze ook in de boom hangen, leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleuren. mooi kerstkaartje.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi je lift! Prachtig met het linde groen! Mooie stempel, en de ster is echt leuk gevonden. Bedankt Maartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, nou snap ik hoe jij precies de naam van het papier wist dat wij tijdens de SU-workshop gebruikt hebben ;) het is inderdaad prachtig van kleur en zeker niet alleen geschikt voor de kerst. Je kaartje is gaaf, de fishtail labels zijn erg leuk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten