Doorgaan naar hoofdcontent

Labelboekje

Zoals beloofd... hier het verslag van de workshop Bij Oma Dee! Aan de slag met foto's, want we gingen een labelboekje maken.




We zaten weer aan een gezellige, volle tafel :).
Iedereen kon een blokje uitkiezen om mee aan de slag te gaan. Mijn keuze viel op een blokje van Simple Stories: The story of us! Zwart, goud/ oker, grijs en wit... en een heleboel leuke teksten en figuren om uit te knippen!






Nadine heeft ons flink aan het werk gezet! :) We hebben eerst de basislabels gemaakt, dat was zo gebeurd. Maar toen het vervolg... beplakken! Papiertjes bij elkaar zoeken, meten, snijden, stansen, plakken... we zijn er een hele dag zoet mee geweest. 's Avonds ben ik nog een uur doorgegaan, en toen was ie af!

Van mijn foto's heb ik een soort polaroid gemaakt. Ff meespieken naar de inhoud van het boekje?







En wie benieuwd is naar wat Alexander gemaakt heeft... Ik zou zeggen: neem een kijkje op zijn EIGEN blog 'Atelier Boers' :).


Fijn weekend!

Maartje

Reacties

  1. Wat mooi geworden! En wat jammer dat ik er niet bij kon zijn had het leuk gevonden jullie weer eens te zien!
    Het papier combineert echt super met de zwart wit foto's!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het wat ook heerlijk om weer eens een dagje lekker te knutselen! echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel leuk uit! Een mooi herinneringspakketje aan jullie vakantie.
    Ik had al begrepen, dat de dag BOD weer geslaagd was. Jammer, ik verhinderd was. Wellicht een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Mooi papier heb je uitgekozen en de foto's als polaroid zijn ook erg leuk. He, leuk dat Alexander ook aan het bloggen is geslagen, ik ga bij hem gluren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf Maartje en nu helemaal af! Mooi om terug te kijken. En het was natuurlijk ontzettend leuk en gezellig om jullie weer te zien. Wanneer komen jullie weer haha?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi verzorgd uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig zo samen...je hebt een prachtig labelboekje gemaakt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er erg gaaf uit, mooie papiertjes ook! Leuk om zo samen lekker bezig te zijn met goede herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je bij de Hema zou willen kijken voor de fijnschrijver... graag! Had je de foto van de juiste pen op mijn Facebook gezien? Ik heb nog geen reactie gekregen van mensen die er wel een hebben gevonden namelijk. Thanks alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, Maartje, je boekje ziet er fantastisch uit, mooie kleuren, wat was het weer hard werken en een gezellige dag, nietwaar?
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten