Doorgaan naar hoofdcontent

Sterkte

Hoihoi!

Vandaag een 'kaartje-uit-de-voorraad'. De materialen zijn van Craft Emotions (Botanical serie). Deze vogelstempel vond ik één van de mooiste uit de serie. Ik heb de stempel ingekleurd met Derwent potloden. 





Inkleuren vind ik echt heel lastig, maar soms moet je uit je comfort zone stappen en het toch proberen!
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van Cards en Scrap

En nu... ga ik wat slaapachterstand inhalen van achterliggende week ;). Genieten jullie ook van het uur 'extra'?


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Heel mooi je sterkte kaartje Maartje...heel leuk die prachtig ingekleurde vogel....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan....die vogel is prachtig!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inkleuren vind ik ook lastig, is ook niet zo mijn ding, maar probeer het soms toch. Dat vogeltje vind ik trouwens wel erg goed gedaan! Mooi en sfeervol kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ingekleurde vogel, Maartje! Mooie kaart, hoor!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje! Ik weet hoe lastig je het vind. Groetjes mij

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten