Doorgaan naar hoofdcontent

World Card Making Day - 2014

En... hebben jullie vandaag kaarten gemaakt? Ik niet hoor, we zijn net terug van vakantie, en ik heb eerst een flinke berg was weggewerkt.
Maar op vakantie hebben we wel tijd gehad om te knutselen, en daar heb ik dit kaartje gemaakt.




Eerlijk gezegd heb ik een gruwelijke hekel aan inkleuren, maar deze techniek leek me toch leuk om te proberen. Eerst met witte inkt inkleuren, daarna met een kleur erover. En... ik vond het LEUK! Gewoon schokkend! Waar een vakantie al niet goed voor is ;).

Volgende week ga ik jullie blogs bij lezen hoor!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Welkom terug. Knutselen op vakantie, dat klinkt heerlijk ontspannen. Het stond niet in mijn planning om iets te maken vandaag, maar in de middag begon het opeens te kriebelen! Toen heb ik zomaar kerstlabels zitten maken. Leuk om alsnog iets op je blog te zien op deze dag. Wat is het MOOI zeg, geweldig het witte met een vleugje kleur. Heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....wauw....wat een prachtige kaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook niet echt van het inkleuren, maar wat jij laat zien vind ik dan weer wèl erg mooi! Gaaf kaartje, hoor! Succes met de vakantie nasleep :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Maartje ik moest zaterdag wel een kaartje maken want je had me genomineerd.
    tussen het taarten bakken door want onze jack werd zondag 13.
    Die van jou vind ik geweldig mooi ga ik zeker ook uitproberen.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten