Doorgaan naar hoofdcontent

Oma Dee op tournee!!! :)

Wat zijn wij toch boffers... Oma Dee ging op tournee, en wel naar ons! Wat hadden we daar zin in! Nadine kwam afgelopen vrijdag een workshop gevenmet als thema 'mannenkaarten'.




Ze had alles super geregeld: voor iedereen een pakketje, met daarin meer dan genoeg materialen. Met een leuke club van 8 personen gingen we aan de slag. Het was gezellig en leuk om te doen!



We begonnen met een kado envelop. Het papier is van We R Memory Keepers (Shine). En.. sterren!!



Fleshanger, met een vakje waarin je bijv. geld kunt steken. 



En deze kaart heb ik nadien afgemaakt. Tsja, je moet toch ook iedereen van z'n natje en droogje voorzien?!
Het leuke is dat iedereen zijn eigen draai geeft aan wat hij maakt. Hetzelfde papier, heel ander resultaat. Kijk maar bij Alexander




Nog wat actiefoto's. Uh... ligt bij jullie de tafel ook altijd zo vol als je bezig bent? ;)
Het was een geslaagde workshop! Wat ons betreft: op naar de volgende keer!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Super mooi, de kaart envelop en flessen hanger, erg mannelijk, met mooie kleuren en stoer papier, zeker goed geslaagd
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige boel! Je creaties zij. werkelijk schitterend geworden! en uhm.. bij mij ligt het ook altijd behoorlijk vol hihi.

    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt. Zijn allemaal prachtig geworden.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Las het al, erg leuk dat het zo geslaagd was en met zulke gave resultaten! En laat die organisatie maar aan Nadine over, doet ze top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit en wat zijn er mooie mannenkaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Heel anders dan die van Alexander inderdaad, maar jullie zijn allebei lekker bezig geweest. Enne... mijn tafel van 1.80 weet ik zelfs in mijn eentje vol te stouwen met materiaal als ik bezig ben haha. Herkenbare taferelen dus. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er gezellig uit....ja bij mij ligt ook altijd alles vol....wat hebben we toch veel he! Je kaartjes zien er prachtig uit...leuke kleurtjes ook!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Euh, ja, mijn tafel ligt net zo vol ;-) Je kaartjes zijn superleuk! Die van Alexander ook trouwens. Ik ben wel een beetje jaloers dat jullie zo dicht bij Oma Dee wonen en workshops aan huis kunnen doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uh... we wonen er juist een aardig eind vandaan! Dat is het leuke van Oma Dee op tournee: dan komen ze naar jou toe, en hoef je niet met een hele groep de reis te maken. Aanrader?!

      Verwijderen
  9. Zou oma Dee niet naar Parijs willen komen? Het ziet er super gezellig uit en wat een mooie creaties! Bedankt voor je bezoekje op mijn blog, ik ben er weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ik geloof aan de reacties te zien dat we ook wel een internationale tour kunnen plannen :) Wat was het leuk en sorry dat ik nu pas op je blog kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er gezellig uit Maartje. Wat een leuk idee voor de feest-en verjaardagen die flessenhanger met vakje. Je moet er maar weer op komen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten