Doorgaan naar hoofdcontent

Romantisch...

Soms is een uitstapje maken erg leuk! Christine had me 'huiswerk' gegeven: een aantal stansjes van een spiraalbloem. Hoe zouden mijn bloemen eruit zien?




Zo dus...
Nadat ik ze af had, vond ik het leuk om ze te verwerken. Dit model zag ik bij Caro, en stond al een tijd op mij to-do-lijstje. Een envelop maken met het EPB, een flap eraf snijden, en er een kaart in steken. Erg leuk!




Dus ben ik op zoek gegaan naar bijpassende kleuren papier en inkt. Het is een combinatie van Sahara Sand, Blushing Bride en Basic Gray geworden. Ik vond zelfs rozenstempels in de kast. Perfect voor dit project!




Voor mijn doen een heel erg romantische kaart. Toch een leuk uitstapje ;). Het prachtige kant komt bij 'Scrap-Ateljeetje vandaan!

Over pockets gesproken... jullie hebben nog een hele serie in vellum tegoed. Deze verschijnt binnenkort op mijn blog!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Nou, experiment geslaagd hoor, mooi romantisch kaartje! Je rozen zijn prachtig trouwens! Leuk model, hè? Hebben we met de Liftchallenge ook een keertje gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geslaagd, ik vind hem heel mooi. Ik vind dit model ook zo leuk, heb er al ook al aantal keren mee geëxperimenteerd. Zowel met als zonder EPB, met is toch iets makkelijker. ;-) Ik ben benieuwd naar je vellum-creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Maartje! Prachtige bloemen en het geheel zo romantisch. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart geworden. De rozen zijn prachtig en alles past super bij elkaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is een prachtige kaart Maartje, en hele mooie rozen. Heb dit model ook uitgeprobeerd en was er ook erg tevreden over. Ben benieuwd naar je velum varianten.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten